Monobrand & Friends: Adielle

Andrea Castiglia o službě ADL

Partnerský článekMonobrand

Značka Monobrand představuje výběr malých, často rodinných nebo manufakturních značek, nadčasovou kvalitu a špičkový design. V tomto roce vás zveme společně s Katrin Grund, zakladatelkou značky, do karlínského showroomu na více než desítku inspirativních setkání s osobnostmi světové výrobní a designérské extra-ligy. První workshop a osobní prezentace pro interiérové designéry a architekty se uskutečnil za přítomnosti Andrea Castiglia, oblastního manažera a manažera školení firmy Adielle pro střední Evropu.

Adielle (ADL) se specializuje na výrobu interiérových dveří a příček. Za vznikem tohoto projektu stojí designér Massimo Luca. Produkty pod značkou ADL vynikají svou estetikou a maximální funkčností s ohledem na ekologickou udržitelnost při výběru materiálů. Designové dveřní systémy, které se stávají součástí místnosti, jsou výsledkem kombinace inovativních materiálů a surovin s čistou technologií.

„To, co děláme, jen následuje to, o co nás architektura žádá. Nechceme omezovat naši produkci na to, co lze ukázat v katalogu, na položky nebo jen na produkty. Raději se bavíme o službách pro architekty a interiérové designéry, aby vytvořili projekt, pod který se chtějí podepsat,“ popisuje v rozhovoru vývoj průmyslu výroby dveří Andrea Castiglia, který má zkušenosti také jako produktový nebo grafický designér.

Výroba na míru

ADL má nejširší nabídku kolekcí otevíracích systémů. Třicet procent z týdenní produkce je výroba na míru, firma se snaží své oddělovací dveřní příčky přizpůsobit rozměrem, designem i funkcí. „Vyzýváme všechny naše partnery a architekty, kteří s Adielle spolupracují, aby navrhli své vlastní produkty. Nasloucháme potřebám architektů v návaznosti na jejich projekt a poté přizpůsobujeme řešení s využitím výroby Adielle jako průmyslového základu, na kterém vytváříme individualizovanou zakázku, výrobek na míru,“ vysvětluje Castiglia.

Spolupráce s Monobrand

Hledali nového partnera, se kterým bychom mohli začít své nové dobrodružství. Rozvíjíme naši evropskou prodejní síť obecně a myslíme si, že Praha je jedním z nejdůležitějších míst, kde diskutovat o navrhování architektury,“ popisuje manažer první setkání se značkou Monobrand. „Jsem zvědavý, jaké jsou specifické potřeby českého trhu, protože je to naše první zkušenost a uvidíme, jak to dopadne,“ dodává.

Hlavním cílem spolupráce Monobrandu a ADL je navázat kontakt s architekty. „To, co bychom zde chtěli vytvořit, je služba a ne jen showroom, kam mohou lidé přijít a prohlédnout si výrobek. To není to, co nás zajímá,“ vysvětluje Andrea Castiglia. Podle něj je potřeba vnímat ADL jako partnera, který dodá řešení dle technických a funkčních potřeb v rámci projektu. Architekt pak má mít z estetického hlediska pocit, že je sám designérem produktu.


Čtěte také:

Workshopy Monobrand

Další články:

Současnost Winternitzovy vily

Byt v Haštalské

Pražské architektonické kulturní dědictví má unikátní význam

Ve Zlíně podporují mladý design

Chybí větší odvaha k nečekaným kombinacím

Konverze hotelu Vltavan v Sedlčanech

Knihovna Petra Hájka

Strix Chomutov od Studia Reaktor

Každý týden články ARCHIZOOM
do Vašeho mailu.
Registrujte se

NAHORU