Nový vizuální styl Tétris cílí na podporu designu

Všemi smysly vnímaný design

Partnerský článekTétris

Společnost Tétris, jež je součástí skupiny JLL, představila nové logo a zároveň také nový komunikační vizuální styl. Pro návrh a tvorbu využila Tétris svůj interní designový tým v čele s Richem Thriftem, výkonným kreativním ředitelem JLL EMEA. Nový komunikační vizuální styl společnost využívá od tohoto roku.

Upravený vizuální styl klade důraz na konzistentní komunikaci značky, kdy nová grafická prezentace funguje v souladu s verbální prezentací. Cílem je snadná zapamatovatelnost a vytvoření emočního spojení s klienty a zaměstnanci.

 

„Změnil se celý styl vnější prezentace včetně loga, typografie, fotografií, barev a všechny ostatní nástroje vizuální komunikace. Naším nový heslem je ‚Design you can feel‘, který do českého jazyka překládáme jako Design, který vnímáme všemi smysly. Což podporuje designové hodnoty, jež jsou základem všech našich projektů. Navrhujeme prostory nikoliv pro byznys, ale vytváříme místa, která lidi inspirují. To je důvod naší existence. Aby se v těchto místech lidé cítili pohodlně, nabytí energií a inspirací. Nezaslouží si jen další uniformní kancelář nebo obchod. Zaslouží si životaplné a inspirující místo,“ vysvětluje Lucie Loudová, ředitelka Tétris pro Českou republiku.

„Změna naší komunikace nám napomáhá posílit roli designu v globálním měřítku a zároveň podpořit lokální akcenty v přístupu k detailu. Tétris propojuje více než 800 pracovníků –  architektů a designérů, projektantů a stavitelů, kteří vždy sledují místní nuance, od kulturního a estetického hlediska až po technické aspekty. Pomáháme globálním klientům jednoduše se adaptovat na místní kulturu a potřeby. A zároveň přinášíme do projektů lokálních zákazníků inspiraci a řešení s regionálním přesahem. Celkově vnímáme naší zodpovědnost navrhovat interiéry, které spoluvytvářejí lepší firemní kulturu a komunitu, a pomocí kreativních přístupů nové inspirativní podněty pro spolupráci. Každé pracovní prostředí musí být jednak funkční a zároveň inspirativní,“ doplňuje Lucie Loudová.

Role společnosti Tétris se ještě více posouvá, od primárně stavební společnosti na zprostředkovatele designových a emocionálních zážitků, jež obohacují život. Hlavním úkolem Tétris je vytvářet zákazníkům inspirující pracovní prostředí, které bude motivovat k lepšímu myšlení, životu a práci.

„Tétris je lídrem v oblasti navrhování a stavby komerčních interiérů pro klienty všech velikostí a realitních segmentů. Po výjimečném období bude nyní každá organizace potřebovat znovu definovat účel pracovního prostřední a připravit jeho změnu, a to je přesně naše dovednost. Dodáváme po celém světě služby na vysoké úrovni, ale s místním duchem. Pro následující léta si stanovujeme vysoké obchodní ambice, a proto je důležité rozvíjet identitu značky, která skutečně reflektuje to, co Tétris znamená – tedy globální společnost, která designem tvoří inspirativní místa pro lidi,“ doplňuje Jean Kim, ředitel marketingu pro region EMEA pro JLL a Tétris.

 

Nové korporátní video hovoří o tom, že každý projekt Tétris je jedinečný, ale základy každého z nich jsou postaveny na stejné otázce: Co by měli lidé v prostoru vnímat? Každý prostor má moc určovat, jak lidé dýchají, podněcovat inspiraci a utvářet emocionální reakce. Protože 90 % času lidé tráví uvnitř budov, ať už jde o kancelářské, obchodní nebo pohostinské prostory, bere Tétris své poslání navrhovat a stavět velmi vážně.

Při projektech se hlídá každý detail: každý materiál, barva, tvar nebo použití určitého typu světla. To vše má vliv na tom, jak se lidé budou v prostoru cítit. V neposlední řadě se společnost Tétris vždy zaměřuje na udržitelnost všech svých projektů a klade důraz na každý detail právě v této oblasti. Za posledních pět let realizovala více než 23 000 projektů v 18 zemích. Prohlédnout projekty Tétris


Další články ARCHIZOOM:

TeeHouse Čeladná od CMC Architects

Dům v údolí Dyje

Kanceláře firmy P3 Logistic Parks

Technologické centrum UMPRUM

Nevšední dům v Ostravě

Tréninková sportovní hala v Borkách

Dům na Kozině

Každý týden články ARCHIZOOM
do Vašeho mailu.
Registrujte se

NAHORU