Radka Valová ze studia OOOOX představuje v novém dílu podcastu The World of OOOOX nový web a mluví i o marketingu a brandu ve světě architektury. Čím je nový web výjimečný a čím se OOOOX odlišuje?
Proč je důležitý marketing architektury?
I to Radka Valová rozvádí v pořadí již 9. dílu podcastu The World of OOOOX. Před měsícem spustili nový web, který se vymaňuje za zažitého konceptu architektonické prezentace. Stojí za ním obsáhlá uživatelská analýza webu, ale i odvaha bořit zvyklosti. I zahraniční a velmi známá architektonická studia prezentují svou tvorbu velmi konzervativně.
“Všichni architekti prezentují svoje realizace tak, že na web přidají fotografie, půdorysy a někdy i situace. Myslím, že pro klienty je taková komunikace vlastně úplně k ničemu. 2D výkresy umí číst jen málokdo. Je to prezentace pro jiné architekty, ale ne pro klienty. My nesoupeříme s architekty kdo má hezčí projekt, pracujeme pro koncové klienty”, popisuje Radka úvahu, se kterým tvořili nový web.
Interaktivní formát umožňuje návštěvníkovi vytvářet si vlastní moodboardy, listovat si inspiračními fotkami a postupně si udělat představu o tom, jaký interiér od OOOOX se mu nejvíce líbí, nebo přímo jaký chce navrhnout. Na webových stránkách OOOOX nenajdete žádné vizualizace. Naopak na něm najdete videa, která jsou pravdivější než fotografie a podcasty, které jsou živější než psaný text.
The World of OOOOX i na cestách
Kromě podcastů, blogu o architektuře, časopisu, či nového webu v OOOOX věnují spoustu času i cestování. Cestovatelský web torleidi vás vezme po celém světě. Na procházce vás budou provázet nejen krásné fotografie, ale i tipy co musíte jako milovníci architektury navštívit.