Příběh ARCHIZOOM

ARCHIZOOM je platforma pro obchodní, inovační a kreativní strategie v architektuře. Kromě vlastního online časopisu pořádáme ZOOM workshopy pro odbornou veřejnost, přednášíme ve firmách a ateliérech. Náš obsah čte měsíčně několik tisíc čtenářů a jejich počet stále roste.

ARCHIZOOM je web věnovaný současné české architektuře. Píšeme o českých stavbách, interiérech, přinášíme původní rozhovory s architekty. Školíme marketing a PR pro architekturu a pořádáme ZOOM Workshopy.

Platformu ARCHIZOOM založil Radek Váňa, dlouholetý redaktor a šéfredaktor odborných architektonických médií s dalšími kolegy. Hlavní editorkou ARCHIZOOM je Pavla Halamová, která vede širší okruh spolupracovníků časopisu.
Vytváříme vlastní obsah: s porozuměním tématu a nasazením. Web doplňují vlastní pravidelné newslettery, přednášky a video obsah, který připravujeme pro české architekty. Na ARCHIZOOM najdete také databáze architektů. Autorem loga ARCHIZOOM je grafik Jiří Mocek, který naše soustředění a zoom na českou architekturu převedl do stylizovaného „dalekohledu“ v logu… Prostě máme zazoomováno.

Školení a workshopy

Kromě samotného online obsahu, který publikujeme na webu, také pořádáme ZOOM Workshopy – pravidelná školení marketingu a PR pro architekty. Ve spolupráci s Inovačním a podnikatelským centrem hlavního města Prahy a Středočeským inovačním centrem školíme nejen architekty, ale i interiérové designéry a další kreativní profese.
Dovednosti v marketingu a PR jsou pro obor architektury klíčové, ve spojení s obchodními dovednostmi a moderními technologiemi pak rozhodně nezbytné pro každého architekta nebo architektonické studio.

Jak postupujeme při školení

ZOOM Workshopy vycházejí z našich dlouholetých znalostí českého prostředí, mediální scény i postupů prezentace a marketingu v architektuře. Zkušený tým ARCHIZOOM školí jak při veřejných (a zdarma) workshopech, tak přímo ve firmách a architektonických ateliérech.

Postavili jsme a vedeme marketing řadě úspěšných českých studií, pracujeme ale i pro jednotlivce. Víme, jak správně nastavit obchodní procesy, jak prezentovat dokončené i dosud nepostavené stavby a projekty.

Umíme napsat poutavý blog, zajímavý rozhovor pro média. Umíme vymyslet, natočit a publikovat podcast o architektuře. Umíme se ptát a z odpovědí poskládat správný marketingový plán, ať už jste začínající studio o dvou lidech nebo dobře fungující firma s mnoha zakázkami.

Začínali jsme v médiích, zakládali a vedli jsme několik odborných časopisů o architektuře a developmentu, řídili marketingové kampaně velkým nadnárodním společnostem, ale i českým firmám. Tři roky jsme obchodovali a marketingově řídili Archiweb (podrobně o tom píšeme na webu IDEAMAG), nejčtenější český web o architektuře.

ARCHIZOOM pro firmy

Jste výrobce nebo dodavatel pro architekturu? Chcete správným způsobem – a hlavně úspěšně – oslovit české architekty? Chcete představit svůj nový produkt nebo službu? Potřebujete udělat telefonický průzkum nebo zjistit, jak velký je potencionální trh, na který vstupujete?

Využít můžete naši sesterskou firmu LEADMACHINE, která se specializuje na B2B marketing a telemarketing s vysokou přidanou hodnotou. Co to znamená?
Neprodáváme po telefonu pojištění, ani neotravujeme důchodce, ale umíme provést perfektní segmentaci, připravit telefonní skript a oslovit cílovou vaši skupinu: ať už jsou to architekti nebo stavební inženýři, případně specialisté v nějaké oboru jako jsou například technologie kolem BIM.

ARCHIZOOM newsletter

Od roku 2009 pracujeme pro různé firmy, pořádali jsme konference, píšeme obsah pro blogy… Máme za sebou (doslova) miliony odeslaných emailů a newsletterů.
Naše práce a také největší know-how jsou ale kontakty: jména, adresy, telefony… pečlivě budované a aktualizované databáze. Znalost prostředí a toho, jak funguje česká scéna, jak správně vytvořit databáze architektů, jak je oslovit, komu a co představit. Jaké firmy nabízejí kvalitní produkty, služby, kdo je vhodný dodavatel pro architekturu.

Partnerství ARCHIZOOM

Pokud jste firma: výrobce, dodavatel nebo poradce a chcete oslovit naši – velmi zajímavou – cílovou skupinu, napište nám o MEDIAKIT ARCHIZOOM. Rádi vám připravíme kampaň na míru. Nabídnout vám můžeme sérii článků, video nebo podcast, uvedení v newsletteru nebo osobní a velmi účinné oslovení cílové skupiny. Nabízíme také bannerovou reklamu a speciální formáty jako telefonní kontakt s vybranými potencionálními zákazníky. Kromě přesně zacíleného oslovení prostřednictvím ARCHIZOOM budujete kvalitní zpětné odkazy a zlepšujete tak SEO vašeho webu.

Kontakt pro spolupráci

Radek Váňa, tel. +420 777 572 476, radek@archizoom.cz

Každý týden články ARCHIZOOM
do Vašeho mailu.
Registrujte se

NAHORU