Jak zvýšit obchodní výkon nejen v období krize?

Petr Chaloupka o výkonnostním marketingu

Jak zvýšit obchodní výkon

Když jsme před časem psali o nastávají krizi, sami jsme netušili, jak rychle se předpověď vyplní. Současná pandemická zdravotnická krize již přerůstá v krizi ekonomickou a ta vytváří obrovský tlak na velké korporace, ale i menší podniky. Najednou mají všechny firmy méně zakázek, než si plánovali na začátku roku.

Nespokojení akcionáři a/nebo málo zakázek

Ve velkých korporacích se musí vrcholový management zpovídat akcionářům. A jestli akcionáři něco opravdu nemají rádi, tak jsou to špatné kvartální výsledky. U menších firem to není lepší. Jejich majitelé jsou sice flexibilnější, ale i oni hledají řešení, když společnosti přestane vycházet cashflow.

Jak můžete zvýšit váš obchodní výkon v období krize?

Poslechněte si třetí díl podcastu ZOOM, tentokrát z Petrem Chaloupkou, zakladatelem výkonnostní agentury Leadmachine.

 

Další díly podcastu ZOOM:

Jak na řízení a leadership v době krize

Jak na PR a marketing v architektuře

Každý týden články ARCHIZOOM
do Vašeho mailu.
Registrujte se

NAHORU